Who Says

Tjenixen! Om en halvtimme slutar jag så då ska jag hem och äta, duscha och sedan ta och lägga mig. Igår var det som sagt midsommar och jag hade förväntat mig att jag skulle lägga mig i tid som vanlligt när jag jobbar men icket. När jag kom hem så satte jag igång att tvätta och var klar halv 11. Jag kända mig inte trött och Sofia ville att jag skulle med på fest så jag drog helt enkelt ut. Kom hem halv 4 imorse och gick upp halv 6. Två timmars sömn alltså. Jag har ändå inte varit så trött idag vilket är väldigt skönt. Men idag ska jag lägga mig tidigare så jag inte är helt slut imorgon.
Innan jag går hem från stationen så ska jag till ica och handla kakor och något att dricka som jag ska ha med till jobbet imorgon. Ville handla kakor redan igår men ica stängde 15.00 till min förfäran. Jag brukar inte bli sugen på kakor men nu vill jag ha typ ballerina eller något annat med choklad.
Ska sluta skriva nu så jag hinner plocka ihop lite här innan jag går. Måste gå lite tidigare så jag hinner med bussen.

BYEBYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0