Vargluvan gick till svärmor

Jag sover så mycket på vardagarna att jag blir super effektiv, iaf för att vara jag. Idag har jag lagat mat igen + att jag gjorde efterätt. Jag har även gjort klart mina naturfrågot och skrivit en modern version av rödluvan. Egentligen ska vi skriva den imorgon på svenskan men jag är vanligtvis så oeffektiv, speciellt i skolan, så jag passade på ikväll nu när jag har denna energi i kroppen. Får se vad jag hittar på att göra mer ikväll. Finns inte mycket att göra nu och jag ska typ upp 6-7 imorgon så jag vet inte om jag bör kolla film eller inte. Vill gärna sova mycket så denna pigghet håller i sig nu när man väl har möjlighet att sova. Snart drar väl skolan igång ordentligt med tanke på att det blev ny termin igår. Filosofi och religion är de nya kurserna denna termin. Blä antar jag.
Huu.. Ska la ta å hitt på nått nu. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0