On And On

Hallå hallå. Ska strax till tvättstugan och hämta tvätten. Ska bli varmt och skönt men tanke på hur otroligt kallt det är ute! Idag har varit en vanlig seg dag i skolan. Har typ inte gjort något alls som vanligt. Efter skolan for jag till banken och hade tur, det var ingen kö alls. Turligt för mig. Sen bar det av mot Gina Tricot. Jag fick presentkort där i julklapp så tänkte att jag skulle hitta något fint. Men allt so mvar fint var för stort och konstigt. Är inne i en konstig period nu. Vill bara ha massa udda kläder känns det som.. Eller udda är dom väl inte. Men när fick jag för mig att jag vill ha en rosa hoodtröja? Får se om jag vågar köpa den. Ska nog vänta lite och se om jag tar mitt förnuft till fånga eller ej. Dessutom såg jag ännu yngre ut och påminde lite om en liten fjortis. Vilket inte är såå bra.

Jag vill baka en god kaka. Men jag har inga ägg. Inget mjöl. Och ingen kakao. Så det sket sig. Måste handla efter skolan imorrn så jag kan baka min goda kaka.

Farväl

Kommentarer
Postat av: Filippa

hoppas det blir en gokaka imorrn tillslut då, vännen! det var fan längesedan jag bakade. de tiderna tog slut ungefär när du, jag och linnéa slutade hänga. synd - jag hade fan skillzzz i bakning! (du har också, såklart ;))



är trött. och less på skolan. och sverige. vad gör man då?

2010-01-14 @ 00:25:30
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0