Jag Har

Hej hallå! Första skoldagen idag då, den var inte alls särskilt jobbig eftersom jag bara va på typ 1 och en halv lektion. Skönt!  Jag har haft ett bra lov men önskar att jag hunnit med mer saker. Känns som att mycket av tiden bara har försvunnit p.g.a degande. Men som tur är gick inte detta lov så snabbt som de brukar gå. Man måste ta vara på de lov man får nu. Inte säker att man får många lov till med tanke på att sommarlovet inte ens är ett lov för oss treor som går ut skolan.

Träffade Lova och Filippa idag. Lika skoj som vanligt! Åkte in till stan och käkade lunch med dem och sällskapade till klockan va 2 och dom skulle bege sig hem till Umeå igen och jag skulle bege mig till skolan. I skolan fick vi biljetterna till vår klasskiva. Vi ska sälja ca 10 biljetter var till folk, annars måste vi själva stå för kostnaden för de osålda.. Inte så kul. Det kommer nog bli svårt att sälja alla biljetter men man har likso inget val. Blir det för svårt får man väl haffa nån ramdom på gatan eller något.

Nej nu ska jag nog ta och lägga mig snart, och drömma om underbar solig sommar. Känner att det är något jag vill ha väldigt mycket just nu. Pözz och Godnatt!!!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0