Fireflies

Goddagens! Jag bakade min goda kaka idag. Handlade med mor på vägen hem så jag fick min kaka tillslut. Lagade även mat innan jag bakade. Det blev typ kyckling wok med nudlar. Sen när jag hade bakat klart så bakade jag mer. Tror inte att jag någonsin varit så huslig som jag varit idag.

Slutade skolan vid 12 idag. Vi stannade dock kvar några stycken och jobbade med vårt Uf-företag. Sedan skulle jag egentligen hem men hamnade i Forum Nacka med vänner och blev bjuden på läsk. Det var faktiskt ett ganska värt köpcentrum. Stort, lugnt och så finns det New Yorker. Hade dock inga pengar. Kommer inte ha det på ett tag heller men det är alltid trevligt att gå runt och strosa när man har tid för sådant. Allt är inomhus också, vilket är bra när allt är vitt och kallt ute. Det är seriöst vitt överallt. Alla träd och buskar är helvita. Till och med vissa granar är vita av något som liknar tjock frost men som egentligen är vitt tunnt pulver. Världen är underlig nuförtiden.

Imorgon är jag ledig men jag funtar ändå på att ta och lägga mig snart. Har inte mycket att göra och har inte lust att sova bort hela dagen imorgon heller. Då jag har bestämt att sova tills jag vaknar kan det bli så att jag sover mååånga timmar. Eller kanske inte.. Har sovit för mycket den här veckan. Har så mycket fritid att jag inte vet vad jag ska göra av den. Vill göra något riktigt kul men vet inte vad. I helgen måste jag göra något, annars kommer jag bli galen.

Nu ska jag gå och smörja in mitt ansikte som håller på att falla isär. Godnatt!

  


Kommentarer
Postat av: linnea

vill gärna ha recept på dina kakor!

kram<3

2010-01-19 @ 23:14:07
URL: http://lmck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0