Everything

Gudars va jag skriver i den här bloggen. Och till vilken nytta? Ingen alls. Men jag skriver ändå. Har varit huslig idag igen. Dock inte lika mycket som igår. Idag har jag bara lagat lasagne som strax ska in i ugnen. Det blir förmodligen det enda som jag lagar idag för efter maten är mina planer att ta mig till Farsta och sällskapa med Menas.

Imorgon ska jag till skolan. Ska vara med på öppet hus så jag ska typ sitta där 4 timmar och göra något. Vet dock inte vad för ingen lär prata med just mig eftersom typ 20 pers från ekonomiklasserna kommer vara där. Men jag får en biobiljett och så slipper jag göra en uppgift senare i vår. Rätt så värt. På kvällen hoppas jag att det blir fest någonstans för jag vill verkligen göra något socialt imorgon. Har varit alldeles för osocial denna vecka.

Nu ska jag ta och duka. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0