Forever And Always

Imorse kom jag hem igen från Umeå. Lika trist varje gång. Inte lyckades jag sova på bussen heller så jag sov när jag kom hem och missade därför halva skoldagen.
Helgen har i alla fall varit awesome! Har hunnit träffa typ alla jag känner och det känns verkligen bra. I fredags när jag kom på morgonen for jag till Eliza och va där till middagen. Sen bar det av mot Filippa och senare mot kvällen blev det partey med temat film!. Diggar Umeås fester som fan! Efter en lång natt med ett antal kilometers promenader kom vi tillslut i säng.
På lördagen va det Martinas 19 års fest. Super kul, plus att jag träffade ännu fler vänner. Söndags förmiddagen bestod mest av städande men tillslut tog jag mig till Nordmaling där Louise hämtade mig. Vi racade till Rundvik för att försöka hinna i tid till bion, dom hade dock låst och det hela slutade med att vi fastnade med bakdäcket i snön ca en halvtimme. Som tur vad kom det en vänlig man och hjälpte oss. Resten av kvällen bestod av chillande med Louise och Bea.
Igår tog vi det lugnt på morgonen och sen gick vi och hämtade Ellie hos dagmamman och tog en promenad. När vi kom hem senare bakade vi cupcakes. Louise stod för större delen av dekorationen, eller typ hela dekorationen, medan jag satt på hennes köksgolv och grillade min efterlängtade falukorv! Runt middagen kom Emely och sällskapade tills jag var tvungen att ta bussen hem.
Jag längtar tillbaka till Umeå mer och mer för var dag som går. Och jag hoppas att många kommer hit 22 april!



















Kommentarer
Postat av: förföljaren

din jävel

2010-02-18 @ 14:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0