I want to go Out!

Shoo. Jag har extremet tråkigt just nu. Vill verkligen ut och ha kul men är tyvär barnvakt ikväll... Hade hellre varit det igår då mina planer var att lägga mig vid 12. Dock ändrades mina planer när Jessica undrade om jag skulle med till krogen. tänkte att det inte spelade så stor roll om jag la mig 2 timmar senare så jag följde med. Men inte kom jag hem 2 inte! Nej då. Eftersom man är tjej får man ju inte gå hem ensam mitt i natten och eftersom Jessica inte hade planer på att fara hem blev jag kvar ute i regnet för att vänta på taxi ca 1 timme! Sen for vi till hennes väns granne där jag halvsov tills 7, då vi gick och la oss :/ Och idag när man är taggad som fan får man stanna hemma istället!

Tur att det bara är en vecka kvar till roligare saker händer. På lovet ska jag nämligen på två kryssningar och så ska jag ta bort TANDSTÄLLNINGEN! Plus att Eliza ska kommer sista helgen. Sen ska jag till Umeå helgen efter lovet och träffa massor av folk!! Längtar så otroligt mycket.

Får se vad jag tar och hittar på ikväll. Om pappa kommer hem innan halv 12 tror jag att jag ska dra ut någonstans. Har massor med överskottsenergi i kroppen (vilket för övrigt är väldigt ovanligt för mig), och jag vet inte vad jag ska göra av den.
Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0