I Gotta Felling

Heey! Cecce gick just hem för båda ska upp ganska tidigt. Jag ska upp och jobba, börjar kl.8. Skulle egentligen jobba på söndag också men det blev inte så. Känns både bra och dåligt. Mindre cash, men mer mys imorgon! Dessutom blir det nog ganska många timmars jobb imorgon ändå.

Jag tror jag börjar få jul-nojja nu. Får det varje år av nån konstig anledning. Jag kan inte kontrollera det, utan blir bara allmänt konstig och min hjärna blir flumm. As jobbigt för det påverkar plugget i skolan så jag hoppas att de kommande veckorna innan jul inte blir allt för jobbiga. Som tur är verkar det iaf som att julafton blir chill till skillnad från alla andra år med hyperstress på mogonen p.g.a alla gäster som ska komma. Nej, iår vill jag slippa den stressen och försöka njuta av julen som alla andra verkar göra.

Nej, nu ska jag dryga bort lite tid och sen försöka sova lite. Bye!!!

Kommentarer
Postat av: /Filippa

om vi hinner borde vi styra ett 5 hours call till veckan? hoppas du får en trevlig helg :) kram

2009-11-21 @ 00:36:54
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: linnea

miss u.

hoppas allt är bra med dig <3

2009-12-03 @ 00:46:32
URL: http://lmck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0