Why Oh Why

Nu sitter jag och äter chokladglass, skit gott! Jag är typ pigg idag tror jag. Eller jag orkar inte plugga men jag skulle kunna göra vad som helst förutom det känns det som. Det är typ bara mina ögon som är trötta. Jobbigt eftersom jag måste läsa ut min roman och analysera massa skit till på torsdag då vi ska skriva en romananalys.

Helgen var kulig. I fredags var jag på julmiddag med jobbet. Det var folk som hade hoppat av så jag fick komma även om jag inte är anställd. Jag spenderade inte ett endaste öre eftersom jag blev bjuden på allt och det var himla bra. Jag som från början hade tänkt att bara vara hemma och göra inget alls. Tur att jag följde med!

Nej, nu ska jag ta och måla mina lösnaglar jag köpt. De kostade bara 10 kr och alla ska se olika ut. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0