Min Sång

Hej hopp! Nu sitter jag på jobbet och slutar om en timme. Jag är typ den enda som är här idag så jag har inte haft mycket att göra alls. Jag har drygat ca 7 timmar av de 12 som jag jobbar idag (och även imorgon). Men det är så galet kallt här! det blåser typ in från hangaren så jag har fryst hela dagen även fast jag har haft jackan på... Det ska inte blåsa när man är inne tycker jag. Ska bli skönt att komma hem till en varm dusch.

Igår var det julafton. Det var faktiskt en ganska okej kväll. Inte samma stress som det brukar vara så det var trevligt. Fick några Presentkort och en Pärlplatta igår :) Trevligt det med.

Idag hinner man väl bara hem och duscha innan man ska sova igen. Det blir liksom så eftersom jag jobbar så många timmar och vill hinna sova lite så jag är pigg imorgon kväll. Har jag tur så beger jag mig ut då och hittar på något kuligt. Jag taggar typ nyårsafton också. Dock har jag inte den blekaste aning om vad som kommer att hända och ske men jag hoppas att det blir en lyckad kväll.

Nu msåte jag ta och vandra runt lite så jag inte fryser fast här.

Bye!

Kommentarer
Postat av: cecilia

sv: haha , jag tröttnade på den andra, den var såå klumpig :) så vi får vara någon dag igen, så får vi knäppa lite kort, haha

2009-12-25 @ 19:09:41
URL: http://aaelskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0