Bättre I Berlin

Tjenixen! Sitter på jobbet idag igen men jag slutar snart och har haft ännu mindre att göra idag än igår så det är skööönt. Blir att åka hem till duschen igen och sen blir det forhoppningsvis utgång i stan med Martina! Hon är tydligen här idag såg jag få facebook, så har jag tur beger jag mig in till stan senare. Dock så kanske jag inte blir ivägsläppt hemifrån för att dom där hemma vill inte att jag ska åka hem ensam mitt i natten. Så DRYGT att vara tjej! Det är bara att hålla tummarna..

Såg föresten en rolig grej på youtube idag. Satt och klickade runt lite och så råkade jag på en musikvideo, (Bärrte i Berlin). Efter ett tag insåg jag att den är inspelad i min nuvarande skola! Blev lite smått chockad.

Men nu ska jag ta och plocka ihop lite här. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0