Reach out

Nu har jag fått Filippas bilder från när hon var här. Vissa av dem är otroligt fina ska jag säga... Nästan för fina för att visas för allmänheten :) I alla fall vissa av dem.

Ja, igår lekte jag muslim. Jag fastade! Efter rätt tider och allt, Jag gick upp kl.3 innan solen gick upp och åt så jag inte skulle vara så hungrig under dagen och åt sedan mat med Menas familj kl.20:17.  Det var lite skoj för ingen trodde tydligen att jag skulle gå med på att fasta en dag när jag fick förslaget. Det var inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig. I vanliga fall mår jag dåligt när jag blir jätte hungrig. Men igår kom alldrig det där illamåendet. Visst blev jag lite småhungrig mellan varven men det var inte värre än vad det är föra lunch och middag vanliga dagar. Blev dock väldigt trött vid 6 tiden när vi kom till Menas och satte oss i soffan. Då kände jag att jag inte hade någon energi i kroppen och var tvungen att kämpa för att inte somna. Följde till och med med till en moské på dagen och kollad epå när Menas bad :P

Soon bör jag gå till sängs för att ta mig upp till min enda tidiga skoldag. Tror aldrig att jag varit med om att jag haft ett schema som man är nöjd med! Det är så jävla nice!

Aja, God Natt Och Sov Gott!!

                   <------------------ Food första kvällen
                              <--------------------------- Kaffe vid plattan
                  <------------------- Gigantiskt hagel
                          <-------------------- Åååka pendeltåg
               <------------------- Frulle på IKEA
                        <---------------------------- Mini-Chair
                 <-------------------------------- Spelgel på IKEA
      <----------------------------- Utanför IKEA
             <--------------------------------- Vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0