tattoo

Nu är det bara 1 timme och 45 minuter kvar, sen har jag varit uppe ett dygn. Jessica kom hit med några kompisar från krogen och en av dom är tatuerare och hade med sig tatuerar-saker. Så lite lagom onyktra satte de igång att tatuera i fredriks hand men det blev ganska okej ändå. Sen fick han för sig att tatuera in HEJ på sin egen hand. Det gick lite sämre.. han lyckades med att skriva I sen glömde han de tre strecken på E:t, så jag fick göra klart J:t och göra ett utropstecken. Det kändes lite mysko att tatuera men jag vågade fan inte låta honom göra klart den själv :P aja, får väl se hur länge de blir kvar här. Verkar som att det blir ett tag till iaf. får se om dom tänker tatuera mer sen. Nu ska jag ta och dricka lite vatten och se vad de har för sig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha ofta du fick tatuera, så jävla roligt!

skulle faktiskt vilja prova för att känna hur det känns.



taggar som fan när jag ska tatuera min aaaarm

2009-08-03 @ 15:10:42
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0