Taggar

Det blev inget mer tatuerande. Men jag var iaf vaken ett dygn för en gångs skull. Och när vi (jag och jessica) ändå vänt på dygnet så fortsatte vi med det tills inatt då vi gick och la oss i skaplig tid och gick upp vid halv 12 då vi skulle åka och handla.
De senaste dagarna/nätterna har varit de mest sommarlovslika. Men idag lär jag få sitta hemma och dega för mitt busskort blev just lånat så jag kommer nog inte ta mig till jessicas far där jag vart de senaste dagarna. Känns lite tråkigt men jag får ta och hitta på något annat. Nu måste jag gå och fixa lite fint här hemma för snart kommer det gäster som ska förpesta vårt hem med räk-och kräft lukt. Som tur är får jag kyckling och potatissallad :) Plus att snart kommer Filippa och förhoppnings vis även Linnea så jag taggar som fan!!! Farväl

Kommentarer
Postat av: linnea

jag behöver prata med dej!

ring mej när du har tid!

saknar dej massor<3

2009-08-11 @ 23:30:20
URL: http://lmck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0