Speeeed

Nu är jag så där speedad som man inte bör vara innan man ska lägga sig. Inte hjälper det att jag käkar middag och får i mig massa extra energi innan heller. Sov ca 4 timmar i natt eftersom grannen hade fest och jag var tvungen att gå upp kl 5 för att hinna till jobbet som började 7. Satt sedan på jobbet och gjorde mest ingenting till kl 7 på kvällen och begav mig då till jimmy som fyller år idag. Satt där i ca en timme och såg allmänt bortkommen ut. Jag och jessica fick sedan skjuts hem av jimmys kompis som haft körkort ca en vecka, men ändå sitter och skriker på de andra bilarna för att dom kör för "sakta". Jag misstänker att det var den snabba åkturen hem som gjorde mig så speedad. Men jag ska försöka sova ändå för jag måste upp 5 imorgon med "/ 
Eftersom jag har ett så nice jobb och alla typ är på semester + att det är helg, så kan jag sitta och bara dryga framför datan och kolla bloggar och film för att få de 12 timmarna att gå.  Känner dock att jag skulle kunna spendera dessa timmar med andra värdare saker nu när lovet nästan är över så jag är glad att jag bara jobbar de här två dagarna.
Men nu måste jag få min skönhetssömn, så Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0