I´m so tired

Nu har jag varit 18 i lite mer än ett dygn och det äger! Jag har dock inte utnyttjat min gamla ålder ännu. Skulle egentligen ut igårkväll men det blev knas med filipppas hemresa så hon blev kvar en natt till. Ibland kan knas leda till bra saker för vi fick följa med Jimmy på fest och det var mycket trevligt ska jag säga! Jag är glad som fan att det blev som det blev. Ska ut på fredag istället, det funkar lika bra det.

I veckan har iaf Filippa varit här! Vi har haft jätte kul och vi har hunnit med att göra massor av saker. Har bl.a. vart på IKEA, stan, skärholmen och Ung08 konsert. Mycket trevligt! Vi har även spenderat ganska mycket tid i Gamla stan och jag har därför upptäckt att det är där man ska hålla hus på kvällen om man inte har något bättre för sig, fiken har öppet läääänge. Vi tog massa bilder men tyvärr så dröjer det någon dag innan jag kan få tag på dem.
 
Nu känner jag att jag är i stort behov av en skön säng. De senaste två veckorna har varit ganska så sömnlösa. Men! det är så ett sommarlov ska vara så det gör absolut ingenting.
Denna natt inte precis varit bättre. Vi somnade strax efter 4, (3 pers i en 90 cm bred säng) och klev upp kvart i 7 för att åka in till stan och Filippas buss som avgick 9.15. Mina planer var att sedan åka hem och sova igen men istället mötte jag jessica. Hon kom på den briljanta idén att stanna kvar i stan för att leta efter skor..och självklart stannade jag eftersom jag tänkte att affärerna ändå skulle öppna kl.10. Problemet var bara att det är söndag idag och alla elaka skobutiker öppnar 12! och det upptäckte vi 11. Så då jag strejkade och la mig på en parkbänk och sov 40 minuter. Min kropp har varit helt död idag och det får den allt ta och vara ett tag till för snart ska jag till cecce och känna mig blek!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0