Shake it

Igår blev det äntligen en lyckad utgång. Jag, Jessica och Sofia begav oss till Gamla stan och Cattelin. Trevligt ställe med trevlig musik och goda drinkar! Dit går jag gärna igen.. synd bara att man typ blir pank.
Tror jag vaknade strax efter två idag. Var faktiskt ganska pigg så jag har hunint med lite vettiga saker som att städa rummet och hänga tvätt. Vid fem gick jag och Jessica och köpte pizza och sedan dess har jag mest bara legat och degat i sängen.

Nu blir det nog lite filmtittande och sen sängen. Ser fram emot denna vecka för på tisdag ska jag gå på min första dans lektion. Var och provdansade strretdance igår och anmälde mig till en kurs. Ska bli skit kul!
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Filippa

nice att cattelin var till belåtenhet (= vi ska gå dit nästa gång jag kommer till dig)! och vad kul med dansen, det är verkligen så himla nice med dans



i fredags var jag inte hemma på hela dagen/kvällen, det var därför jag inte hörde av mig förståru. igår var jag också borta.



men vi kan höras på dagen imorrn?! :)

2009-08-30 @ 22:02:48
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: linnea

ring mig ikv <3

2009-09-15 @ 09:24:40
URL: http://lmck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0