Live your life before it´s over and done

Imorgon börjar skolan! Har lite blandade känslor om det känner jag, både vill och inte vill. Men jag har iaf bestämt mig för att vara duktig i år. Plugga när jag ska så jag får tid över med annat som är roligare. Har ofta en tendens att gå hem efter skolan för att plugga sen sitter jag och gör inget alls fram till 7 och läser då någon sida för att sedan behöva stressa sönder precis innan ett prov. Men det är det slut med nu! Detta ska bli ett bra år. Dessutom är mitt schema super bra!! Hoppas verkligen inte att dom ändrar och håller på nu. Sovmorgon typ varje dag, dock slutar vi ganska sent med det bryr jag mig inte om så länge jag får sova på morgonen. Har även en massa håltimmar vilket kommer bli drygt, men jag har ändå en kurs att ta igen så dom kommer nog till användning dom med :)

Sista dagen på sommar lovet som då var idag har för övrigt varit riktigt bra. Gick upp ganska tidigt med det var det värt för jag och sandra begav oss till Mican där vi studasade studsmatta, plockade blåbär och så fick jag presenter, ett linne, en t-shirt och knasiga glasfigurer. Igår var också en trevlig dag för jag fick träffa Lollo! Längtar tills jag kommer till umeå och hälsar på. GIssar på att det blir i Noovember då FIlippa fyller år. 

Visserligen är det första skoldagen imorgon men inte har vi äran att få sovmorgon då inte. Nej nej, vi börjar en och en halv timme tidigare! 8.30 ska vi samlas i aulan och dagen slutar inte fören vid 16.10! Så snart bär det nog av till sängen så jag orkar upp till duschen imorgon bitti.
Godnatt!



            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0